:(

Just nu vet jag inte om mitt stackars huvud kan ha mer snurrande tankar.. Som om det inte räckte med att jag försöker lösa jobbet i första hand, så kommer jag inte kunna ta något studielån i höst... Så det ekonomiska är skit. Att jag dessutom såklart är sjukt nervös inför själva pluggandet är inte tillräckligt uppenbarligen. Idag ramlade dessutom den största bomben av allt ned. Kan inte ens skriva vad, för då bryter jag ihop. Räcker med att jag inte kan få händerna att sluta skaka. Varför kan inget bara gå bra? varför alltid jag? Jag tycker jag förtjänar att få vara glad nu, vara mysigt nervös inför plugget, men icke. Vad gjorde jag för fel? Det ända bra är att det är fredag och jag är ledig i helgen. Mycket att lösa och tack gode gud att jag slipper se väggarna på det här jobbet åtminstone!

Kommentarer
Postat av: fanny

du fixar det gumman!!! d löser sej, tänk framåt (måndag morgon är bakåt). snart är du syrra ;)bästa! puss

2007-08-17 @ 18:20:17
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback