Fredag

Vips så var det helg igen.. Hade en sådan jäkla bra föreläsning idag, det va så behövligt att få inleda med den här. En go gammal gråhårig tjock gubbe med massa charm.Det är så skönt när man går ut från ett rum och känner sig tacksam över att fått möjligheten att lyssna på denna slipade människa. Härligt. Det har  känts väldigt tungt den här första veckan, mkt fakta, mkt nytt och huvudet kändes mest fullt. Idag är iaf första gången som det kändes att "det här är min grej" och att det faktiskt känns rikigt roligt.. Nåväl. Åkte iaf upp till jobbet där Monika kom och kastade sig runt halsen på mig.. Underbara männiksor. Kommer sakna så många som betyder så mkt, men ska inte tappa dom. Känns bra att veta att jag kommer träffa dom då jag jobbar extra och nästa sommar. IAf så är alla pappar nu skrivna och allt verkar gå ihop.

Är hemma nu en stund bara och ska snart ge mig iväg för myskväll med middag och vin hemma hos Fanny :)

Kommentarer
Postat av: fanny

middagar o billigt vin hos mej blir det många av de närmstga fyra åren, skriv upp! ses snart! puss

2007-08-24 @ 17:26:59
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback