Grattis lillebror!

Idag fyller då LILLA bror 14 år. Herregud. Vad hände med den lille gulliga skitjobbiga småungen? Han förvandlades till 180 cm, fjunskäggig punkare med kam. Men självklart är han min favorit iaf :)

Idag har det inte varit några föreläsningar. Ganska skönt faktiskt.. Sov tills jag fick tuppjuck på arbetarna utanför och har sen bara varit hemma.. Va meningen att jag skulle ha pluggat en massa (läst ut bokjäveln) men ja.. helt plötsligt så finns det så mkt annat viktigt och roligt att göra.. Som tex blogga :)
haft besök nyss också. Då är det verkligen okej att skippa läsa, kaffe MÅSTE man ju dricka, haha. Det va iaf ett mkt trevligt kort besök. Fick även ett tips på ngn som kan tänkas kanske att hyra min lya. Bra där. Det löser sig nog allt tillslut.


Nä, nu måste jag läsa lite till så jag kan fira brorsan ikväll.. Hoppas det går bra på seminariumet i morgon iaf. Är lite nervös, men det fixar sig nog! image17

Broder Jonny på landet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback