Helgen slut igen

Förstår inte varför helgerna går så fort, men veckorna så långsamt. Nåväl. Söndag iaf.
Jag har precis ätit 2 toast och druckit mineralvatten till frukost. Ungmö? Ingen tvekan!

Igår vart det kräftskiva i villaföreningen där mammi bor. Lovade henne och vara med och när jag ändå inte hade några andra planer så var det givet. Grillatkött med min hemmagjorda potatissallad och kräftor. Mycket mumsigt och förvånande nog riktigt trevligt.. Hamnade brevid pappan i en familj jag inte tidigare sett. Hade hur kul som helst, men hans syfte var såklart ett annat. Nåväl. Jag är van, det är bara o inse. 39-åriga villaägande sambos är min grej av någon märklig anledning.. :S

Idag är planen att det äntligen ska firas lite födelsedag. Min. Hoppas det blir av, så får vi det överstökat och jag får mina paket :)                                      image15 
                                                            Gammal bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback