Inspark

I morgon är det inspark. Jag som knappt har fattat att jag är student än. Var på campus sköndal idag hela eftermiddagen och fick träffa socionomerna vi ska läsa med och fick all information om hur den här första kursen ska se ut. Det är med skräckblandad förtjusning jag sitter där. Åt ena hållet sviktar allt självförtroende och jag förstår inte hur jag ska klara det här.. Men o andra sidan är jag så jävla lycklig.Det är ju det här jag vill göra!! Jag har fått nog av kneg, jag har något att uträtta i den här världen! Har iaf träffat några som verkar trevliga i min klass, men HEY; vart håller grabbarna hus? haha.

Snart helg också. Mogna, seriösa Vickan har tittat fram. Nu måste pengarna hållas i och jag kan inte ränna på krogen stup i kvarten. Blir nog Ikea med en trevlig typ och låter resten vara öppet.

Igår föressten va mina älsklingar här och mös med mig. Fanny och Pelle. Bättre vänner kan man då inte ha. Vi åt taccos och kollade Twin peaks. Nähe? haha. Säger varje gång att vi ska ses oftare, men tyvärr går det för lång tid emellan.. Men nu när både jag o F är fattiga studenter så kanske det sker oftare?

Fotboll nu och snart sängen. Lång dag i morrn. Synd att godnatt-samtalet verkar utebli. :(

Kommentarer
Postat av: any

nej men jag är nog av dina bästa vänner jag med, i hope! :P
puss puss

2007-08-23 @ 00:09:52
URL: http://www.bloggspace.se
Postat av: fanny

tja jo jag har ju varit student hela tiden och vi har ju fått till en hel del kvällar på boaten trots det... hmm.. säker på din sak? kronan är ju inte så dumt trots allt! HAHAHA puss puss

2007-08-23 @ 14:11:19
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback