Karatefylla

Vaknade upp i morse med en ABF-tatuering på armen, stort plåster på knäet med ett öppet djupt sår under, kläder lite varstans och en känsla av: BAKSMÄLLA. Summan av det hela. Viktoria var på pride igår.Vi satte oss på hornsgatan på dagen för att invänta pride-paraden med en massa vin, bästa männsikorna och bästa humöret. Fick i oss allt vin, hejade på alla. Sedan gick Fanny och jag till stans mysigaste park för lite mer vin innan vi begav oss till tanto och pride. Träffade dom bästa människorna och hade så jäkla roligt! Nästa år blir det hela veckan för det här slår vilken annan festival som helst!

Just nu har jag lite svårt att samla mig. Ska åka till Kreta om ett par timmar, men bloggar istället för att packa. Inget att äta har jag heller utan har druckit en liter juice istället. Även om det just nu känns som ett enormt projekt att ta sig till arlanda just nu så ska det bli så skönt att komma dit. I morgon vid den här tiden ligger jag på stranden!! Underbart! Lägger upp lite bilder från igår också:

image9

Fanny och jag medan vi väntar på paraden

image10

Jag och F med stans gulligaste bögar

image11

Jag och Frank fann varandra

Återkommer nästa söndag! Morsning! 

Kommentarer
Postat av: fanny

haha vilka bilder, det klarnar mer och mer för varje gång man kollar, eller? ;)

2007-08-13 @ 19:00:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback