Kreta

Halsningar fran Kreta!
Vi har det superduper har. Ar inne i Chania och sitter pa ett internetcafe. Vi har precis smaskat i oss en dundermaltid vid hamnen och var tvungen att kika in har eftersom jag maste kolla mitt intagningsbesked. FORSTA RESERV!!! AHHHHHHHHHHH! Borde inte kollat igentligen. Nu kommer jag tanka pa det hela tiden.. well well.
Bara 2 dagar kvar nu. Kanns tufft. Har varit en underbar resa hittils. Langtar hem, men sammtidigt inte. Om man fick ta hit vissa personer skulle det vara optimalt :) Nu ska vi iaf ge oss ut pa stan lite till och kika i affarer innan vi tar en bulle hem till hotellet igen for en stankare innan vi bestiger den sjukt harda sangen, haha. Ska passa pa och njuta nu sista dagarna innan det ar dags for Sverige och jobb igen...

Massa pussar fran solbranda mig

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Sola åt mig med!

2007-08-10 @ 20:36:55
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback