Lördag

Har inte lyckats ta mig hem från lidingö ovh kommer inte orka det heller... Vaknade i morse när Fanny åkte iväg och insåg att jag va lite bakis..  PAssade på att krypa ner i hennes hästenssäng :)
Hum. Vart lite mycket vin kanske igår.. Vi började seriöst med middag, vin och sen spel. Jag Fanny och Kattis. Trevligt som fasen! Dock fick Kattis för sig att vi skulle ge oss ut på hajk mitt i natten så vi klättrade runt i skogen till 3.30. Hoppsan. Både jag o Fanny har rivsår och sår, haha..
Väntade kvar här tills Fanny och Ludde kom hem på eftermiddagen. Vi handlade pizza och slöat hela dagen. Nu har vi även köpt lite godis och cola och ska snart kika på shrek. Ludde har nattats och vi jäser.. Skönt med en helg utan så mkt krav men ändå inte ensam hemma. Bästa!

Har även lagt upp massor av bilder på facebook. Ja, jag erkänner. Nu är jag fast även där!image16


Firade en bajen-vinst i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback