Puh!

Överlevde Måndagen till sist. Och det verkar lösa sig. Skönt. For iaf iväg till uppropet på Ersta/sköndal. Var väl allmänt förvirrad, men tillslut både hittade jag och fick mig registrerad :) Efteråt mötte jag Anna för kaffe. Mycket trevligt att träffa min böna igen. Länge sen vi setts så det va bra! Följde även med henne runt i stan för att uträtta lite ärenden.

Idag har jag bara slöat. Väntar på ett kaffebesök på eftermiddagen, men annars inte många krop här inte. Plockat undan lite men annars njuter jag mest över tanken på att inte behöva jobba mer den här veckan. Ska in dit på fredaf och skriva papper och annat stök. Snart är jag ifrån Kronan. Skum men underbar känsla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback