Torsdag. Eller?

Börjar bli dagvill nu. Och rastlös. Har ett bi surrandes i magen hela tiden. Känner mig stressad, orolig och rastlös. Vet inte om det är för att det börjar bli trötsamt att igentligen inte göra så mycket. Samtidigt är det så skönt att inte ha något alls större planer inplanerade. Eller så är det något annat. Kanske den vanliga stressen om att man blir äldre, men inte uträttar något. Hoppas det lugnar ner sig och lägger sig under resan. När jag väl kommer tillbaka till jobbet kommer jag undra, va fan jag höll på med? Usch usch. Inte tänka på jobbet. Kanske behöver jag inte vara där så länge till nu. *Håller tummarna*

I tisdags hade jag som vanligt en helt klockren dag. Tillbringade den på söder med Fanny och Luddis. Vi växlade pengar till resan, åt lite lunch och sen var jag och fixade naglarna. Lovely. Vart såå fint, är så nöjd. En väska hann jag också införskaffa. Hur grym som helst. Kvällen spenderade jag hemama hos Jimmy. God middag och det bästa sällskapet. Vart inte av sedan på onsdagen att jag åkte hem utan var kvar i metropolen Brottby hela dagen tills kombo kom hem :) Promenerade, åt middag och mös.

I morse fick jag till och med ställa klockan, haha. Skulle upp för att hjälpa mormor med att hämta hjälpmedlena på vårdcentralen. Stackars mormor, hon är så nervös inför operationen. Iaf åt vi sedan god lunch och fikade med dom tanterna i huset. Trevligt.

Kan det inte bara bli söndag nu! Längtar så jag dör! Det kommer bli underbart!image8

Naglarna, fast i verkligheten är dom mycket finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback