Vardag

Så var man hemma igen efter underbara Kreta. Har varit en helt fantastisk resa med massvis med sol, bad och goda drinkar. "strong bed" är ngt jag iof inte kommer sakna. ALLS.. :) Underbara människor har man träffat, vissa mindre... Men summan är iaf att det va precis sådan semester jag ville ha! Trist såklart att ha börjat jobba igen, vardag och ansvar. 

Fick ett extremt roligt samtal i morse... Jag har kommit in på min utbildning!!!! AHHHHHHH. Jag börjar plugga på måndag. Helt jävla sjukt. Kan inte fatta det än. Kanske kommer jag inte att göra det heller.. humpf. image12

Många små goda drinkar fick vi 

image13

Nere vid hamnen och äter i Chania

image14

Behövs nog ingen kommentar här va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback