Är det meningen att det är jul nu?

Julförberedelser, redan ätit mig 'trött' på julmat. Juljobbar, 'jullov'.
Men VAR är julkänslan?

Intensiv period. Sa av mig allt ikväll. Är hemma och bara är. Städad lite. Duschat av mig dagen. Sitter i morgonrocken, insmord och ska dricka mitt te nu... I morgon är det jul då. Självaste jävla julafton. Familjen drar på äventyr, jag jobbar. Mormor får sen besök av mig, morbror och 2 kusiner. Blir lite ovanligt, men mysigt. Då DÅ DÅ! kanske julkänslan infinner sig. Ska iaf vara tomtenisse i morrn, som alltid på jobbet. Uppskattat och mysigt. Vi har köpt julklappar till varandra också, vi som jobbar och lagt dom under granen.
Mest ser jag fram emot juldagens kväll. Då kan allt hända, eller hur Sandra? :)

GOD JUL PÅ ER ALLA!!
image74


Kommentarer
Postat av: Annie

God Jul min lilla gumma. Jag saknar dig. När jag kommer hem blire röj. Nu är klänningen inhandlad :) Puss

2007-12-23 @ 21:46:46
URL: http://annie.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback