Åter i liv

Efter den värsta baksmällan i tider, så har är jag åter i liv. Men det va HÅRT. Helkvällen på Dovas och Anchor tog knäcken på stackars mig. Låg apatisk hela dagen i soffan, förut en sväng på förmiddagen när stackars 'Nisse' var här en sväng för att studera liket. Mest ångest för att hela dagen gick utan att ngt hände och jag bara längtade att klockan skulle bli natt så jag skulle kunna sova bort skiten och vakna igen, levande.
Det gjorde jag också i morse.. Drog till Anna på dan för mys hemma hos henne. Fick min julklapp och gav min till  henne för andra gången, haha. Fick en superfin lotusblomma som vi iaf tror är en ljusstake :)
For in till söder sen för att möta Sam.
Bandy på zinken i ösregn. Men det vart total utklassning av stackars Falun som inte kan spela bandy i en halvmeter vatten. Amatörer :) Sen skjutsade Sam mig hem. Bästa Sam.

Nu finns mitt liv även i bilder, tyckte det va dags att ngn ser alla jävla bilder jag tar jämt, haha.

sweetprincesss.bilddagboken.se
image75
11-2 säger kanske allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback