Dagen efter!

Så var julafton över. Konstigt egentligen över den hysterin det är innan jul. Allt för en dag. Den är över innan den knappt börjat. Hum. Hade iaf så mysigt som man kan på jobbet.. Mycket att göra, men det flöt. Skrattade till och med mer än jag gjort på hela sista månaden känns det som. Det va härligt och befriande. Vi åt mat och bytte julklappar. Jag fick olja/vinäger flaskor. Fin-fina.
For till mormor där vi left-overs stannade till. Det vill säga, jag, morbror och 2 kusiner. Vi åt massa mera mat och hade riktigt bra faktiskt. Till och med en av dom bättre jularna faktiskt.. Att jag fått de bästa julklapparna i år är inte heller det helt fel :) Bästa mamma!!! (och mormor)

Sista dagen att jobba det här året idag. Sweet.
Sen ska jag hem och duscha, fixa mig och invadera fru Wåhlstedt hem. Lovely.

Nä, nu ska jag väcka sömntutorna så vi kan börja hacka kinakål. Yeah.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback