Lycklig tid i juletid

Idag har bara varit en sådan där perfekt dag, en dag då allt känns precis lagom. Kallas det vardagslycka? Varken galet glad, eller inte det minsta nedstämd. Tror det är det som kallas lycka faktiskt. Jag trivs.

Föreläsning på förmiddag. Hemtenta tillbaka. Bara lite klag på min litteraturlista, själva tentan godkänt. SOFT!
Lunch med fina Fanny. Promenad runt i stan hela eftermiddagen. Knåpade ihop 3 julklappar också, sååå nöjd. Trodde aldrig jag skulle hinna, men nu är det bara ett par få kvar. Känns lite konstigt då jag inte direkt ska fira någon jul, men är det konsumenternas dag så är det. Punkt. Nu längtar jag mest till juldagen faktiskt då jag hoppas på en rejäl utgång. Är ju fan ledig annandagen åtminstone :D

Nä, nu ska jag slå in mina klappar! I morrn blir jag hemma med psykologin. Natti!

image72
Jag hamnar alltid med barnen? Lilla kusindottern Cazzandra

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag däckade vid 21 igår. Var sååå trött! Men har ialla fall fått en bra dygnsrytm nu igen :) & det är jag glad över. Hoppas att det gick bra med B, du får berätta allt i telefon :)
Men så du vet, jag har bytt blogg nu så det är den på länken du ska följa hädanefter :)
ÄLSKAR DIG MIN ROS.

2007-12-14 @ 08:13:21
URL: http://annie.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback