Miffo

Som alltid har Viktoria nu legat i soffan och grinat till svensk film. Varför denna sentimentala sida? Stenhårda Vickan grinar alltid till film. Märkligt. Strunt samma. Är filmen vacker, klyschig? Eller är det så det känns? Eller SKA kännas? Jag vill tro på att kärlek ska vara saga, blixtar o dunder, passion och rosa skimmer. Kommer förmodligen vakna upp en dag och inse att det inte finns. Men så länge tror jag på det. Så länge..

Nu har jag FULLA Joakim på luren. Jag tror inte han märker om jag lyssnar eller inte, haha. Sååååå charmigt!
Jag vet någon jag kommer kunna reta i morgon! Och jag vet någon som kommer vara bakis som en griiiis :)

image73
FYLLEKORT med Annie ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tror på det åxå. Kommer nog aldrig sluta tro... För gör man det så tror jag att hoppet är ute för en. Men vi har varandra!

2007-12-19 @ 07:47:50
URL: http://annie.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback