Nyårsafton

Nu är det då nyårafton med ett par minuter. Sitter här och är inte ett dugg trött. iaf inte tillräckligt för att krypa ner i mina nytvättade sängkläder. Hum. otur.

Så. då var det nytt år. Nya löften. Här kommer mina:
1. 10 kg ner (obligatorisk varje år. verklighet:3+)
2. Röra på sig mer (obligatorisk, spricker på nyårsdan redan, vem fan kan röra sig då?)
3. Skriva roligare blogg (ut med torra V, in med blöta. hum)
4. Mer aktiv i skolan
5. Inte jobba mer än jag faktiskt orkar och kan.

och så den nya och framförallt viktigaste i år. (och förmodligen den enda jag kommer kunna hålla)

6. Bara ha människor jag väljer själv i mitt liv. Människor som får mig att må bra. Människor som tillför mig ngt. BRA JÄVLA MÄNNIKSKOR helt enkelt.


image79

Nu väntar jag på att timmarna ska gå tills Anna kommer. Vi ska äta middag, Anna ska våffla mig, sminka oss, dricka vin (hua, där rök nykterheten) och sedan bege oss till Hässelby för nyårsfest at Sulan och cliff´s place.

Håret är tvättat, benen rakade, kroppen insmord. naglarna fortfarande fina och nya linnet på plats i badrummet.
Kvällens i-landsproblem. Byxor eller kjol?

Kvällens roligaste replik: "Men hur mår tomten"? HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback