Prinsen

Idag har det varit fullt upp.. Vaknade av Luddisens joller i sängen en minut innan klockan ringde och insåg att jag knappt kunde öppna ögonen för att de var så fulla.. har fått världens allergichock i ansiktet och ser inte klok ut. Övervägde att skita i skolan, trött, svullen och omotiverad.. Släpade mig dit iaf och en del konstiga blickar vandrade över mitt ansikte.. Ser ju fan ut som jag blivit spöad så ingen vågade säga ngt, haha.. Självklart ringer de från jobbet och jag säger ja och ångrar mig 2 sekunder efter att jag lagt på. Idiotiskt. Stressar iaf som en galning dit för att jobba ett par timmar. Rätt okej när jag väl var där. Tillbaka till ön för att passa prinsen medan mammafanny skriver tenta.. Han har varit så supermysig. Bara velat sitta i knät, busa och bli buren.. MYS. Inte ville han sova i sängen heller och barnvakter kan man  köra med.. så efter 2 välling somnade han brevid mig i soffan..
Nu väntar jag på att schyssta Janne ska hämta mig. Efter 4 dagars frånvaro från bromma börjar jag bli sjukt orolig över att mina fåglar inte lever längre :S Så jag och mina svullna knallröda ögonlock ska snart åka hem igen, Kommer kännas konstigt efter kombolivet den här helgen :)image67
Sötast?

Kommentarer
Postat av: Anypany

Åh så söt!

2007-12-04 @ 01:23:03
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback