Storstädning

Så jävla skönt att vakna upp en helgmorgon och må bra. Det är så värt att man var 'hemma' då. Hade varit supertrevligt att besöka Anna med gäng och öl, eller dansat runt med Sandra och följeslag, men lockelsen att må bra idag var för stor. Fan. Man har ju blivit gammal och blir helt förstörd dan efter!
Nu har jag skurat hela lägenheten. Det luktar så fräscht och det skiner. Så jävla skönt!
Det kanske har gått illa när jag till och med skurar golven hellre än pluggar, haha.

Nu ska jag läsa en timme iaf innan det är dags att fixa sig för julmiddagen hos Björn!


Kommentarer
Postat av: Annie

Det e bra gumman. Man behöver ju städa sin lgh också. Jag har upptäckt att jag mår mkt bättre när jag har städat omkring mig och inte kaos. Så jag ska nog behålla den här manin med städning jag har. :P
Puss!!

2007-12-16 @ 01:54:14
URL: http://annie.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback