Telefonkväll

Vips så gick 3 timmar av telefontjatter. Hoppla. Va länge sen jag va så road av att prata skit. När jag till och med missar bästa serien (prison break) för att snacka är det speciellt. Haha.

Åkte till skolan idag iaf fast jag nästan hade bestämt mig för att skita i det.. Klara snackade in mig på rätt spår och jag hade fått sova tills jag vaknat av mig själv vid 9.30 så humöret va bra. Nöjd med att jag åkte dit tillslut, det va bra. Förstår bara inte hur jag ska klara den stora tentan, blääää.

I morrn blir det träning. Skitskoj. varför får jag bara inte arslet ur vagnen och tränar mer? Som jag och Fanny paratat mkt om... Varför prioriteras hälsan sist? Utan den är man ju inget inget inget alls. Oavsett framgång, karriär, kids, pengar, kärlek. Utan hälsa=inget.

Vad sägs som bingen? Japp. Dröm sött. Det ska jag ;)

Kommentarer
Postat av: Anypany

Hmm... Nu ska vi luska vem det kan ha varit Vivvi har pratat med ;) Om det hade varit nån jag kände så skulle hon ha skrivit det... :P Gah! Måste ringa :P

2007-12-11 @ 09:18:00
URL: http://any.bloggspace.se
Postat av: fanny

hmm, ja klart man blir nyfis... vem??????? =)

2007-12-11 @ 09:21:00
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback