trött

Allergichocken är ngt bättre men har fortfarande inte lagt sig. känner mig helt slut. Telefonen började ringa i morse 6.45. Jobbet. De har hört av sig 6 ggr. Herregud. Pallrade mig till skolan i morse för att jobba med gruppen. Ganska onödigt, hade kunnat skriva hemma, men fick iaf lite gjort. va hemma vid 14 och åt lunch... sen var jag helt slut. legat under filten i soffan och frusit och småslumrat till alla idolrespriser. Mått inge vidare alls.
pallrat mig upp nu och kokat kaffe. ska försöka skriva lite. Känner mig så nöjd att jag bangade jobb. ska jobba torsdag o helgen det räcker fan. omöjligt att jobba så här mkt. måste prioritera MIG och skolan nu. allt annat är oviktigt.

Det finns bara en kille som är värd all kärlek, snyggaste snyggaste och bästa! :)
image68

Kommentarer
Postat av: Anypany

Fy fan va fiiiin han va på den bilden då! :D

2007-12-04 @ 18:48:58
URL: http://any.bloggspace.se
Postat av: jonnyB

tanks sis

2007-12-07 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback