Ungkarl

Igår va jag en riktig jävla ungkarl. Rensade alla rören till handfaten, kopplade loss dom och spolade allt. grävde ut ett kilo äckligt skit där inne. Hua. Man ska inte ha långt hår. Nöjd för mitt "karlgöra" var jag iaf. Avslutade det hela med att äta en riktigt ungkarlsmåltid, haha!

Idag for jag till jobbet för att träna. Satan va jobbigt. Höll nästan på att kräkas i slutet, men svinroligt! Med ett lila ansiktehade jag och minichefen lunchdejt med blodpudding, haha. Sen till Annapanna för en eftermiddag med massa roliga klipp på youtube, asgarv och allmänt flum. MYCKET bra :)

Nu är det fetplugg som gäller, snart stoooora tentan. Den ska vi då fan inte göra om!
image70
Ungkarl javisst!

Kommentarer
Postat av: Anypany

Älskar hela idén på ungkarl! Det borde vi bli tillsammans - Hela dagen idag var helt amazing! :) Jag älskar dig så mycket min lilla pulla.

2007-12-12 @ 04:44:39
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback