En dag på stan!

Efter en som vanligt extremt trist frukost begav jag mig in till stan för att möta Fanny och Ludde. Lovade att passa Luddisen medan Fanny var och fixade håret. Hade hur mysigt som helst. Prommenerade, lekte i parken, kikade i affärer osv. När äntligen mamma-fanny kom ut från frissan så va vi tokhungriga.. Åt en varsin delikat planka på 3 röda. Hum. Sen Köpte F en snygg Ipod och det vart dags o åka hem.. Känner mig märkligt nog helt slut. Konstigt när man inte jobbar, men iof sov jag inte så bra...

I morgon ska jag min födelsedagspresent bli av. Weeei. Fin-fina naglar kommer jag ha!
Sedan ska jag bli kombo igen i morrn. Ska bli hur mysigt som helst. Saknat!

image7

höhö. Ingen kommer undan min blogg numer :)


Kommentarer
Postat av: fanny

så länge man inte e oskuld så e d lugnt att förekomma i din blogg :D

2007-07-30 @ 23:36:08
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Jimp the pimp

Ursäkta?!
Jag är ju så mkt oskuld en karl kan bli!

2007-08-02 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback