Födelsedagen!

Jaha. Då var man 23 och en dag.. Känns bättre. Hade en helt underbar födelsedag med dom bästa vännerna! Tack tack tack tack!
Jag, Fanny och Anna gick till Bronco för att äta. Bästa maten, men tyvärr fruktansvärt otrevlig personal. well well. Vi hade hur mysigt som helst.. Pelle dök sen upp och anslöt. När vi ätit oss proppmätta och druckit ett par mumsiga öl så gick jag, Pelle och Anna vidare till Anchor där vi mötte upp Sul och hennes nya stjärna. Pratade med en massa roligt folk och skrattade hela kvällen. Kunde inte vara bättre, är supernöjd! Bästa presenten fick jag också av Fanny. En spa-manikyr. Ska bli hur kul som helst.. Speciellt nu när jag har så långa naglar.Idag har jag hängt hos farmor och sedan hos hennes tunisiska grannar. Underbara människor. Efter en eftermiddag med dom vet man hur en lycklig familj är. Får jag flytta in?

image4

Vi är BÄSTA vänner!

image5

Har vi inte stans hetaste tungor? :)

image6

Underbara människa. Så tacksam över att du är min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback