Första inlägget!

Känns som att alla just nu bloggar, så självklart måste jag hänga med på ett hörn.
Man vill ju inte vara sämre än att man är med och blottar sitt allra innersta.. :)

Dagen började med att jag vaknade upp i en väldigt mysig killes säng. Han var förståss på jobbet, så efter att ha ätit fruskost så brummade bilen och jag in till stan. Där mötte jag Fanny och Ludde för en dag på stan...
Samlade vuxenpoäng på spårvagnsmuseumet, käkade thaimat, och promenerade runt på stan.
Mys mys mys. Börjar dock bli trött på vädret. Vad hände med alla lata dagar på stranden? Det verkar som dom regnar bort.  Det blir helt enkelt en sista-minuten nu hoppas jag. Fanny, vi måste till solen!

Får se hur kvällen slutar.. skönt o vara hemma lite själv just nu iaf.

image1

På återseende :)

Kommentarer
Postat av: annie

grymt gumman ;) inte för att trenderna är till för att hakas på, men det här var det bästa du gjort på länge :) love you! pussar

2007-07-26 @ 04:19:54
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback