AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG!

Fan fan fan. Dumma dumma dumma Viktoria kollade inte sitt jävla skit schema. Va helt säker på att resurstiden började kl 10, men koollade nu precis innan jag skulle gå och ser att den redan har börjat 8.30 och SLUTAR 10. Jag som alltid är noga och verkligen hade behövt gå dit. BAJS. Finns det ngt värre än att vara arg på sig själv. Jag kan inte ens skylla på någon annan. Det är bara mitt FEL och jag är arg som ett bi. Har sminkat mig i onödan, druckit kaffet för fort, gått upp till klockan (vilket iof är rätt bra att jag är uppe "tidigt") och klätt å mig. SKIIIIIIIT.

Well. Det är bara att kolla klart på nyhetsmorgon, efter 10. Kanske koka mer kaffe och plugga hemma. Men ändå. ÅHHHHHHHHHH.
image51
Så här känner jag mig och ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback