bloody sunday!

Halloweenfesten igår va supertrevlig!! :) Stefan och Patrik måste ha ägnat hela dan /veckan, månaden!!!!!) åt att pynta HELA lägenheten. Det va så fint och läskigt! Jag och Fanny har hela tiden trott att dom inte förstod hur fulla vi var på pride, men igår kom det fram att det hade dom. Och det rejält, haha. Men städade var vi iaf igår och det slutade med att det va Patrik som låg på toa och kramades ;)
Jättemys att träffa Fanny igen och alla andra superfina människor på festen. Lite ledsen i ögat att inte Frank kunde komma, men nu hoppas vi på fler inbjudningar, hihi.
Va duktiga studenter och åkte kommunalt hem också. Fanny får till vasastan så fick sällsis en bit och stapplade hem på mina FÖR höga klackar. Måste gå in och vänja mig igen med dessa livsfarliga stövlar, haha.

Idag har jag bara varit trött, men inte bakis. Så skönt. Kikade schemat också och insåg att jag bara har eftermiddagsföreläsningar den här veckan, så det är skönt!
For till kyrkogården idag och tände ljus för dom jag älskar. Både dom som finns, och dom som numer bara finns kvar i hjärtat.. Det var väldigt fint! Middag med familjen också. Dom är ganska bra att ha dom där knasbollarna :)

image48
Liiiiite långt ifrån kanske, haha. men det är ljusen i minneslunden, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback