:(

Jag är så förbannad, frustrerad och ledsen på mig själv. Vet att tentan gick fullständigt åt helvete. Det kommer bli mitt absolut sämsta resultat någonsin genom hela min skolgång!
AHHHHHHHHHH. Jaja. Vet att det bara är att göra om, att ingen klarar sig genom en hel utbildning utan att göra om några tentor men iaf. Jag är inte bra på att misslyckas. Jag AVSKYR att misslyckas. MEn mest hatar jag att jag inte gjort mitt bästa. För jag har ju knappt pluggat till den. Jävla korkade Viktoria.

När jag hoppade på 3:an vid tjärhovsplan sätter jag mig ner helt försjunken i tankar och märker inte att jag sätter mig mitt emot en gammal kompis jag inte sett på evigheter. Jessika!  Henns lilla tjej hade blivit en stor tjej och en ny va på väg. Jaha. Vi bytte nummer "vi måste verkligen höras". Jaha. Lustigt samanträffande var det iaf.

Fika hos morbor på eftermiddagen. Ingen större lust, men ingen att idé att sitta hemma och gräma mig nu...
Däremot jävligt otaggad för ikväll.. Tror inte jag ska träffa någon alls. Pricken över i:et är att vi förlorar fotbollen också. Optimal skitdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback