Höhö

Är inte alls så bakis o skakis idag. Sweet. För ikväll är det halloweenfesten som vi längtat efter! Ska bli hur kul som helst!! 

Igår så hjälpte jag Anna att köra massa saker som hon skulle slänga.. Det gick prickfritt, haha. Körde för första gången en liten lastbil och det var hur kul som helst! Vi blondisar kände oss väldigt kaxiga där uppe :) 
Hann även med att skjutsa in en alltid lite för full Janne till stan också efteråt.. Sandra tvingade med mig ut på en bira på kvällen.. :) Så jag tvingade med Anna ut också fast på annat håll. TYVÄRR. Vi gjorde iaf ordning oss hemma hos mig och hade bara sådär flamsigt kul som vi kan ha! Kändes som vi druckit hur mkt som helst utan att vi hade gjort det... Det dracks iaf en del öl på anhcor och jag och Sandra hade faktiskt riktigt roligt.. Sandras ragg och hans kompisar kom dit och jag fick lite svårt att veta vart jag skulle titta när Sandras hand började röra sig under bordet, HAHA! Här kommer lite bilder från det galna fredagen! :)

image43

Coola tjejen! :)
image44
Kramar gasoltuben i ren panik bak i marcus van :)

image45
Sandra och hennes ligg

image46
Fint utsmyckat på toaletterna

 image47
Fick sånt där läppgrejs som gör att läpparna svullnar av en tjej. JÄVLAR va ont det gjorde!

Kommentarer
Postat av: Anypany

Crazy eyes love ;)

2007-11-03 @ 17:53:10
URL: http://any.bloggspace.se
Postat av: fanny

dina läppar ser ut som anusmunnen ;) tack för igår bästa! PUSS

2007-11-04 @ 21:24:34
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback