Lite bättre nu..

Känns lite bättre redan faktiskt. Ska inte vara så hård mot mig själv, det löser sig! Fanny, tack för att du ALLTID stöttar mig! *älska*

Har varit och fikat hos släkten och träffade kusinerna och ett par swedenrock anhängare.. Trevligt ;)
Så nu har jag bestämt mig för att jag ska åka till Pelle iaf ikväll.. Vill ju iaf se fotbollen, och behöver träffa lite positiva människor. Det är dessutom bara mina underbara där som jag träffar allt för sällan. Lovely. Blir roligt och Pelle vart superglad för att jag kommer! *älska* Får se om det blir utgång, haha. Man känner sig själv rätt bra vid det här laget så man vet att karaktären lätt blir förstörd efter en flaska vin ;)

NU ska jag göra mig iordning och stoppa ngt i magen innnan jag pyser.
Nya tag i morrn. Tenta på måndag igen. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback