Onaniobjekt.

Senaste onaniobjektet:

image49

Vincent Pontare. Om jag vetat att Roger Pontare hade så jäkla snygg son hade jag övervägt att flytta med till Norrland då han friade på julgalen, haha!
SNIIIIIIIIIIGEL!!!

Igår for jag till Fanny för att vara vän och lite minibarnvakt när hon tvättade.. Hade en supermys kväll med linsmiddag, skarpa drinkar och popcorn (nåväl, lite godis slank ner också)
I morse vägrade jag vakna till helt när Luddisen for runt, så jag låg kvar när Fanny tog knodden till dagis och handlade frukost. Mys i soffan till efter 10 och festplanering!
Glöggfest it is! Askul planering och många bjudna.
Eftermiddagen spenderade vi i stan. Sushi och latte med mer planering inför partajet.
Nyss hemkommen och måste snart rycka ut och skjutsa mamma. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anypany

Den där jävla Pontare... Galet fin alltså...
Puss :P

2007-11-07 @ 16:14:32
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback