Perfekt onsdag!

In och tränade på förmiddagen på jobbet, superkul. Körde cirkelträning och vart rejält slut. Mina jobbarkompisar (eller chefer) fick för sig att bjuda med mig på bowlingen iaf så det kläckte de ur sig vid träningen. Sådär framförhållning, men man är ju inte den som är den :)
Gärnet till skolan för föreläsning i statistik. Ökade på ångesten för hur mkt jag har nu. DUMMA DUMMA Viktoria som skjuter upp allt. Suck. jaja. Fredag blir det heldag med plugg, ska försöka skriva så mkt som möjligt på hemtentan faktiskt.
Iaf så åt vi middag på en riktigt bra restaurang på flemmingsgatan och eftersom den mkt förvirrade servitrisen inte skrev upp ölen på notan så kunde jag unna mig en öl till på bowlingen sen istället ;) Kom på igen att bowla är riktigt roligt.. Alltid sånt som man säger att man ska göra oftare men ändå aldrig gör. Trist att det är rätt dyrt bara, men ja.. Beror ju alltid på vad man jämför med.. Jag är roligare att köra med nu också då jag inte längre är så rutten förlorare som jag var förut, haha. Vann inte idag, inte ens i närheten, haha. Och alla överlevde, bra tecken :)

Nä.. kanske skulle hoppa i bingen nu så man kommer upp i morgon. Perfekt att sova på mina 2 öl, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback