Segt

Igår var det full rulle.. Skola på förmiddag och lämnade in den förbannade hemtentan. Lunch med Fanny och hennes mamma vid stureplan. Jobbade från kl.1. Mötte Klara vid slussen och gick till O´learys för att dricka bira och kolla fotboll. Satt där någon timme innan Peter och Peter kom. Mycket trevlig kväll som av någon konstig anledning slutade med att jag började må dåligt.. Somnade på t-banan och fick knata från Vällingby. Bästa Joakim höll mig sällskap i telefonen iaf :)

Idag väckte J mig när han kom för att fika. En risig Viktoria öppnade dörren och inte har det blivit bättre under dagen.. Städat, gjort mig pank på kurslitteratur och legat på soffan och slumrat ett par timmar. Får inte riktigt bort min loja känsla. Känner mig bara så jävla trött. Hoppas det går över snart, helgen blir iaf super! Kan man betala med kurslitteratur i baren?

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahaha du kan alltid betala i natura ;)

2007-11-22 @ 20:43:24
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback