Äntligen!

Äntligen vart "stureplansprofilerna" dömda. 4 år. Satt och väntade på att dommen skulle komma nu kl 11. Det är en sådan lättnad, och det hoppas jag att alla kvinnor känner! Man ska inte behöva bli förnedrad i rätten, det ska ingen behöva. Finns få jag avskyr så mkt. Men efter att sett intervjun på efterlyst med den yngre så förstod man. Den lille jävla sparven har så fruktansvärt dålig kvinnosyn! Så rätt, jag´är superglad! För det känns som om hade dom inte blivit dömda nu, så hade ingen mer vågat anmäla..det va ju endå så uppenbart att det rörde sig om en våldtäckt och hon hade gjort allt, visat skador osv. Go girl! Hoppas hon känner att hon gjorde rätt nu som anmälde och drog igång allt.

Nu blir det kaffe sen måste jag verkligen sätta igång att plugga!!!

Kommentarer
Postat av: fanny

gumma lilla, man kan nästan tro att vi är tvillingar ibland, håller helt o hållet med! =) bästa domen i år! ja du, här går pluggandet sådär, har skrivit två rader. ajaj. puss

2007-10-16 @ 12:08:55
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Annie

Vi har ju haft den här diskussionen 100 ggr och du vet redan vad jag tycker om allt det här. Jag är så jävla lättad över att dom är straffade. Fy satan vad lättad jag är. Ses på torsdag! :) Puss

2007-10-17 @ 19:17:06
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback