Bakis

Hoppla hej. Klockan är 19 och det är inte föräns nu som jag känner att jag lever igen. Vilken dag!
Inte en chans att det blir ngn utgång eller aktivitet ikväll.. På sin höjd filmkväll, HÄR :)

Va och samåkte till affären nyss och inhandlade lite grejer. Lyckades välja middag också så jag ska snart cykla över till familjen för att snylta bakismiddag.. perfekt.

Fick en fin men inte så uppåt dikt nyss. Delar med mig:

En fin liten flicka
Vet inte vem hon är
En fin liten flicka
Kan inte hitta sin själ
En fin liten flicka
Med ett hjärta fullt av sår
En fin liten flicka
Fäller sin sista tår
En fin liten flicka orkar inte mer
Och den fina lilla flickan
Ni aldrig mer ser

På måndag börjar jag en ny kurs. Shit va tiden går fort.
Vi ska även boka julbordskryssning vilket inte direkt gör att det känns närmare sommaren direkt :)

Nä.. Återkommer i morgon som en fräschare V.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback