Dröm

Vaknade av att jag drömde en så jävla passionerad dröm i morse.. Mm. Känner mig nästan lycklig trots att det bara var en dröm.. Det hela var sjukt otippat. Personen det rörde, och den FÖRBJUDNA personen det rörde.
Ahh. Tror jag håller på att få abstinens.. haha.

Idag är det sådan ångest. Jag vet att jag tjatar öronen av alla om min jävla hemtenta nu, men jag håller på att frispela här hemma. DET GÅR INTE! de flesta verkar iof tycka samma sak så den öär sjukt svår.. och just för att frågorna är så diffusa tror jag.. nåja. den måste ju bli klar nu, finns inget annat alternativ. *gråter*
Men ändå ägnar jag morgonen åt Efter 10 på tv och dreglar på Thomas Boström, haha!image25   Passion!!!

Kommentarer
Postat av: fanny

haha, fick du inspiration från mitt inlägg häromdagen m samma rubbe? kanske va därför du frömde...? ;) puss

2007-10-04 @ 17:40:03
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback