Freitag!

sweet. Men det känns som måndag nästan. Fortfarande inte fattat att veckorna går så fort.. Men ja. Just nu är livet bra :)
Dagen har bestått av föreläsning på förmiddagen.. Sen gärnet hem till en sur bil som jag tillslut får igång och drar iväg till mormor för att hjälpa henne till posten och ica. Väl tillbaka hos henne lagar vi mumsig mat och dricker kaffe med nybakat kaffebröd. MUMS!
Hämtar upp tvillingarna på vägen hem och börjar känna mig som extra mamma eller ngt. Kanske bra för karman.
Äntligen hemma iaf. Fick ett ryck och städade lyan fin-fin. Ska tända massa ljus och snart se Idol.
Tror mig ana att det kanske kommer sällskap senare.. Lite öl och snack är aldrig fel. Får se..

Idag skickar  jag stora stjärnan till Fanny för att du är så duktig, till Anna för att det fixar sig alltid gumman och till Sandra grattis till lyan! :D Ni är bäst!

Äntligen föressten laddat in korten i datorn också från de senaste bravaderna, haha. Alla är inte helt okej men här kommer några stjärnkort från senaste veckorna :)

image36
Vem kan det möjligtvis vara fröken pratar med? :)

image37
Jag o Benny på blue moon bar i lördags

image38
För MÅNGA öl slutade den här kvällen med :)  (Tisdag) 

image39
Barnvakt åt Luis på onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback