Heldag på stan

Hade introduktion på nya kursen på förmiddagen i skolan.. Åkte sen till odenplan för att luncha Fanny. Anna kom skruttandes också.. Tjejligan åkte sen in till sergel och kikade runt i affärer.. Anna köpte kanonfin jacka, Fanny linnen och en mössa och jag köpte en mysig tjocktröja och en mössa jag med :)
Sedan var det dags för Fanny att åka och skriva tenta och anna och jag åkte hem till vårt. Åt middag och köpte kurslitteratur på nätet.. Inte lika rolig shopping kan jag säga.. Men det finns nästan ingen begagnad kurslitteratur inom vård :( nåväl. Beställde alla utom den svindyra tjocka bokhelvetet som dessutom är på engelska. UHHH. Ska kolla hur viktig den faktiskt är..
Skit på tv. Jag är rastlös och trött.
I morgon kommer "Nisse" med skrivare. Perfekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback