kaffedag och namnbyten

Ha rju lyckats vända på dygnet lite nu när jag ine jobbar längre och har så svettiga mornar längre.. dock är det surt när man faktiskt ska gå upp tidigt och inte kan sova på nätterna ..
Well. det var värt det i morse.. Mötte Fanny i hornstull 7.45 för att kika på lya. Hade båda anmält oss och blivit kallade till en lya där.. Smet upp och insåg att man kan stå mitt i rummer o se allt. Det hela var över snabbt. Sjukt liten och väldigt dåligt planerad. Lite för sunkig och kass, men med grym balkong och utsikt samt läge.. Jaja. man kan inte få allt.. Det va dock massvis med (som det såg ut) fortfarande hemmabodda 23-åringar där med sina mammor så ngn är nog väldigt glad ikväll! :)
Nåväl. Vi smet iväg till slussen för att få i oss det obligatoriska morgonkaffet. Insåg att det fanns ganska mkt tid för flams, sexsnack och killsnack. Idag va inte dagen ämnad för seriösa snack.
Just det. Fanny heter nu mera Chinalover och lystrar endast till det namnen!

Med latte i magen och efter att ha snabbsnackat med underbara Ulrika (Chinalovers mamma) så gick jag till Ersta och föreläsning.. Den va trots allt ganska intressant, skönt! Ikväll känner jag mig lite busig och pirrig över min list.. Man kan småbusa på kvällen, allt för en stunds roande..

Igår fick jag skrivare äntligen.. . "Nisse" var här och fixade halva dan.. Alla sladdar är fint ordnade och fixade också och lite annat kom in i skåpen! Kaffe och lunchmacka slank ner också ! Superglad!

Dagens tema!
image27 HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback