Lördag i soffan

Igår var den inplanerade middagen och utgången äntligen här med Chinalover.. (fanny för dom som glömt)
Vi drack äkta skumpa, lagade grym lax och va precis som vi är.
Paret P har romantisk middag.
image28

Kattis kom sedan och slöt upp i sällskapet och vi begav oss in mot stan. Hade en minibarrunda som slutade tidigt för Fanny behövde vidga hennes vyer, muhahaha.
Jag mötte upp Joakim och hade en galen färd till danderyd där jag lyckades flyga genom en halv buss. Alltid samma ben jag skadar också, haha. Det har varit en hård sommar..

På eftermiddagen så bakiskäkade jag och Joakim iaf pizza innan han snällt skjutsade hem mig. Mådde faktiskt ganska bra! Och nu på kvällen var Pelle här och kikade fottbollen. Han hade vänlit med sig chips och cola som pricken på i:et denna bakisdag :)

image29

Vi varken ser eller är riktigt kloka... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback