Lovely

Idag har varit en mycket bra dag. Upp "tidigt" (vid 8, haha) In till jobbet för att träna. va så skönt att komma igång. Körde ett hårt box-pass och min ansiktsfärg efteråt va inte att leka med. Va inte längre röd, utan LILA. Skrattade iaf så jag grät halva passet (tills jag inte kunde andas mer) och har varit på strålande humör resten av dagen. Kände verkligen att det är nog det som gjort mig så rastlös och irriterad på sistone. Jag mår inte bra av att vara så mkt stilla. Iaf. På vägen hem rastade jag vovvarna också.. sen cykla hem för att få mitt kaffebesök. Wiii. Som hade med sig BÄSTA presenten! Så jävla fina! Är supernöjd! Fick spontanryck med Sandra och drog till Jakan för supergod sallad och sen till Ikea. Köpte äntligen den där jävla potatisskalaren, haha. Hann även med ytterligare en kaffe hos mormor med familjen och kom nyss hem. Nu är jag superspeedad på allt kaffe och vette sjutton hur jag ska komma i säng. Blir läsa lite "kritiskt förhållningstätt", funkar kanon som sömnmedel :)

Puss på alla. Idag lever livet!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback