Pling plong

Idag har det ringt på min dörr 2 ggr. Ena gången visste jag om det. J kom med lunch. Umgicks ett tag, åt sallad och drack kaffe. Trevligt trevligt. Sedan satte jag igång och skriva på min jäkla hemtenta. Då ringer det igen på dörren och en gubbe står därute. Överväger en stund att inte ens öppna faktiskt, men gör det ändå. Han säger hej och kastar en bukett blommor på mig, haha. Öppnar pappret och där hoppade 5 lila-rosa rosor fram med ormbunkar och annat grönt runtom. Älskade underbara Sandra har skickat pepp-blommor. Vart så jäkla glad och har faktiskt pluggat de senaste timmarna så det funkade :)
image23

image24

Kommentarer
Postat av: fanny

fan va gulligt, det där måste jag prova! :) puss bästa

2007-10-03 @ 21:39:21
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Annie

Ja, det var faktiskt himla gulligt.
<3

2007-10-04 @ 22:51:16
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback