Sååååå NÖJD!

Vaknade av Lillprinsen i morse som alltid är på ett strålande humör.. KAffe med Fanny och sen rusa till dagis och tåg. Sällskap till stan. Fanny skulle plugga och jag till skolan. Nervös för att vi skulle få tilbaka våra kursavslutande hemtentor. Va helt säker på att jag skulle på komplittera den, men inser när jag väl hittar den att jag fått VG. Vart helt skakig och benen blev till gelé.. Jag hade aldrig förväntat mig det och är så jävla glad nu!
Nu är hela första kursen klar och jag är supernöjd!!!

Kom nyss hem svinhungrig.. Smackade i mig lite pyttipanna till sen lunch och öppnade mitt lönekuvert. Mindre roligt... 1791 :- Ring inte mig om ni vill hitta på ngt som kostar pengar för jag är numer en VÄLDIGT fattig brutta...

Kommentarer
Postat av: fanny

grattis igen gumman!!!!!!!!!! så stolt över dig, du är gryyym!!! :P men visst ska vi väl kunna komma över nån studentöl nånstans i heglen? ;) puss

2007-10-25 @ 16:50:31
URL: http://mammafanny.blogg.se
Postat av: Anypany

Grattis babe! :D "Jag ska på tro på dig..." :)
Tror på dig!
Puss

2007-10-25 @ 17:00:50
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback