Tooorsdag!

Herregud va veckorna går fort. det är helt jävla sjukt!
Iaf.. idag börjae dagen sådär-Hade smart nog ställt klockan men inte satt på den. Som tur var så hade jag inte heller kommit ihåg att lägga på handduken på fåglarna så dom väckte mig halv 8. Btåttom!
Föreläsning i argumentationsanalys. Yeah. Eftermiddagsföreläsningen inställt.
Iväg til Abben och mötte Anna och Boden. Tillbaka in till stan och guidade mina "turister" till passenheten vid rådhuset :) Klara där så knatade jag o Anna till fridhemsplan och lunchade, fikade och handlade!
SÅÅÅÅÅÅÅ MYSIGT! Vart massa fnitter och larv. Precis vad vi behövde.
NU har jag även stoppat in 2 maskiner så jag har lite rena strumor. Dom där oranga ska ingen behöva se, haha.

Ja just det. Ska jobba i morgon. weeei. äntligen ngn som blivit sjuk *Skrattar*

Höhö. Som sagt. Inte mkt som är seriöst!

image33

Kommentarer
Postat av: Anypany

Nu är det nog dags för en bloggning :) Hehe - jag som är så aktiv nu ;)
Saknar dig bigtime. Pussar

2007-10-20 @ 06:11:12
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback