Torsdag

Dagen började skit men har blivit riktigt bra :)
Åker till skolan, börjar 9. Fryser så jävligt att det känns som kylan krypit in till skelettet.
vad händer? JOOOOO. Föreläsningen är inställd. Jag (och resten av klassen) har åkt till skolan i onödan. Jag vart så jävla sur. Försökte pilla med vårat grupparbete men vissa vill visst krångla till allt. Fetich? eller bara korkat?

Ringde iaf Fanny när jag var på G att åka hem igen och det visade sig att hon och Annika va på söder och fikade. Trängde mig på och hängde med dom hela dan. Vi åkte även till Sickal och kikade runt. Hann prova en del kläder, en del fint, men inget inhandlades.. Bra för plånboken, men va fan ska jag ha på mig i morrn? :S

nåväl. hoppade av vid ica och skulle hämta paket. hoppdes på att det var min kurslitteratur. då var det bara en av de 5 böckerna jag beställt.. och när jag kommer hem ligger en till jävla avi... Irriterande! Väl hemma iaf så var det mat som gällde. och det FORT. det var kris. Skulle jag hamnat i konsentrationsläger skulle jag dö först öven om jag hade mest att ta av från början :) Traskar iaf tillbaka till ica för att hömta ut det andra paketet och va händer. det va bara en bok igen! ska det komma ett om dagen? fan va onödigt.. dert som gjorde det värta tt ha gått till ica igen i regnet va att jag fick syn på Pelle i sista sekunden i bilen! Det gör alltid hela dagen, bästa Pelle!!! Superbra humör resten av kvällen! :)

Nu laddar jag tills i morrn för superkväll och det verkar bli trevligt fotbollssällskap på lördag, hihi. Bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback