Båt

Dagen efter Båten. Herregud. Hade en helkväll, kul, med för mkt gin o tonic. Hade även en riktig mobilfylla. AJ. Nästa gång lämnar jag mobilen hemma.
Vaknade i morse av att Fanny väcker mig.. 2 resorb och en frukost senare inser vi det faktum att vi inte kommer kunna röra oss på hela dan. BAKIS. Japp!
Efter att ha legat i soffan och kikat på film tog vi oss iaf till Willys och köpte mat. Mycket mat blev det och mätta vart vi. Såg en film till och sedan insåg jag att klockan blivit kväll och det va dags att brumma hem. Nu är det snart dags för bingen, skola i morrn. Har tackat ja till 2 lyor. Hoppas verkligen jag får en av dom! Det vore optimalt :)
Livet känns roligt igen. Härlig känsla. Nu finns det bara en sak jag känner att jag vill kunna sätta fingret på. Ska ta tag i det också. Men en dag då jag inte är bakis då :)

Kommentarer
Postat av: fanny

underbart att vakna idag utan baksmälla! lycka till i skolan, ringer när ja e tillbaka från norr. puss o tack för båtturen! ;)

2007-09-03 @ 09:20:17
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback