Bitterfitta?

Fredag och jag är hemma. Sitter och dricker vin och kikar på friidrott. Gör det mig till en bitterfitta? Nope. Det gör mig till människa. Är helt jäkla slut. Vill att dessa veckor ska ta slut illa kvickt. O andra sidan skrämmer det skiten ur mig att inte ha någon inkomst.. men ja.. det löser sig. verkar blivit mitt mott? haha. Verkar iaf inte så stora problem med att hyra ut min älsklingslya. Kanske t.o.m. har en inneboende på G. Spännande :)

Kanske ska slå till med att kolla på fotboll och dricka öl istället i morrn själv? haha. Då kanske det gör mig till truckflata istället. helt okej för mig. Just nu har jag inte tid för något annat än plugget, jobbet och mig. image18

Kommentarer
Postat av: annie

såå fin bild <3

2007-09-10 @ 03:20:41
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback