Glad

Är trött men glad idag :)
Hade en väldigt mysig kväll igår.. Tror t.o.m att det blir fler ;)

Annars så jobbade jag min sista dag på fucking jävla kronan igår som heltidsanställd! SÅ JÄVLA SKÖNT!! (perfekt sätt och fira också :P)
Jag har gjort helt rätt som lämnat skiten. Är så färdig där. Alltid lite sorgligt såklart med avsked, men det blir förhoppningsvis några extra timmar där o där. *håller tummarna* Sedan ett glas vin o en o annan bira med folk som man kommer sakna. Lovely.
Känner att jag kommer bli människa igen nu. Kommer hinna träffa vänner och släkt igen. Det känns bra. Ska ta tag i de här 2 sista grejerna på kursen nu bara och sen är den slut. Hoppla. Snart läst en hel kurs. WOOOW :D

image21

Mina stjärnor: Jean, Lea och Geeta. :)

Kommentarer
Postat av: annie

fan vilka stjärnor! ;D

2007-09-27 @ 02:48:06
URL: http://any.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback