Höst :S

Hallå! Vad hände? Det har utan att jag hunnit märka det blivit höst.. Förstår inte varför denna svenska underbara (okej, inte i år kanske) sommar tar slut så fort... Även om hösten i år känns ljusare än vanligt.. :)

Va ute med min älskade vän Sandra igår.. Åt en inte jättegod middag på Fridays och gick sen för att dricka ett par öl och snacka skit. Så skönt att träffa denna friska fläkt igen. Inte så lång tid emellan gumman!?!

Idag har jag då av förklariga skäl varit lite trött, hehe. Men det har inte alls varit ngn fara.. Handlat nu, chilinötter till mitt lördagsmys, haha. Ska bli SÅÅÅÅ skönt att vara hemma i soffan ikväll. I morrn blir det till att jobba en kortare dag och sen skolvecka igen.. Lovely. Snart kanske man kan ha ett socialt liv också.. Wow. image20

Vackra Sandra för läääänge sen

Kommentarer
Postat av: fanny

puss gumman! boaten (vårt sociala) liv väntar vid horisonten. ha mys ikväll! XXX

2007-09-15 @ 19:39:36
URL: http://mammafanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback