Idol

På tv. Så billigt nöje. Se folk göra bort sig, skratta åt andras pinsamtheter. Så enkelt, skönt och förnedrande.

Igår åkte jag med familjen för att kika på en 6-månaders hundvalp, och vips var den i bilen på väg hem till villan. Såååå söt liten krabat (nåväl, den är redan ganska stor) det hela har funkat över förväntan och blir nog i slutändan riktigt bra.. Umgicks med vovvarna halva dan, trevligt.
På kvällningen kom Nicklas. Låter som en jag blir kombo ett tag framöver. Skönt. Då är det problemet över för en tid! Borde ha pluggat, men det blir bara inte av. I morgon kör vi!

Jo föressten. Chefen ringde och meddelade att min tjänst sägs upp. Vilken jävla tur att jag började plugga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback